+31 622 90 54 60 info@prensesbedankjes.nl
15% korting op gepersonaliseerde cadeaus! ❤

Mini Cart

FAQs

1. BESTELLEN

1.1 HEB IK EEN ACCOUNT NODIG OM EEN BESTELLING TE PLAATSEN?

Nee, dat hoeft niet. U kunt elke keer aankopen doen en uitchecken als gast.

Door een account bij ons aan te maken, kunt u echter bestellen zonder uw gegevens in te voeren telkens wanneer u bij ons winkelt. U kunt zich nu aanmelden of u kunt beginnen met winkelen en uw account maken voordat u naar de winkelwagen pagina gaat.

1.2 HOE MAAK IK EEN ACCOUNT AAN?

Klik op “Inloggen / Registreren” gevolgd door “Maak een account” en vul uw persoonlijke gegevens in.

1.3 HOE BESTEL IK?

Selecteer de gewenste artikel(en) en voeg deze toe aan uw winkelwagen. Als u klaar bent, kunt u doorgaan naar uw winkelwagentje en afrekenen. Controleer en zorg ervoor dat alle informatie correct is voordat u uw aankopen en betaling bevestigt.

1.4 IK HEB PROBLEMEN MET HET TOEVOEGEN VAN ARTIKELEN AAN MIJN WINKELMAND?

U kunt de items toevoegen zolang deze beschikbaar zijn. Er kan een exemplaar zijn waarbij het artikel in het winkelwagentje van iemand anders staat, vandaar dat de status van de artikelen wordt weergegeven als “Tijdelijk niet beschikbaar”.

1.5 HOE BETAAL IK MIJN BESTELLINGEN?

We accepteren betalingen via IDEAL, Afterpay,  Paypal, Bancontact/Mister Cash, SOFORT Banking, KBC/CBC en Bitcoin.

1.6 KAN IK MIJN BESTELLING WIJZIGEN OF ANNULEREN?

Als u een bestelling wilt wijzigen of annuleren nadat deze is geplaatst neem dan zsm contact met ons op. Zodra het pakket is verzonden is het niet meer mogelijk om u bestelling te wijzigen en/of annuleren. Het is raadzaam om uw bestelling te controleren voordat u deze plaatst.

1.7 IK HEB EEN KORTINGSCODE, HOE KAN IK HET GEBRUIKEN?

Voer de kortingscode in bij het veld “Kortingscode” en klik op “Toevoegen” op uw Winkelwagen-pagina voordat u verder gaat met het afrekenen. Houd er rekening mee dat we de kortingscode niet handmatig kunnen toepassen op uw bestelling als u deze tijdens het afmelden hebt gemist. Zorg ervoor dat alle informatie correct is voordat u uw aankoop bevestigt

1.8 HOE WEET IK OF MIJN BESTELLING IS BEVESTIGD?

Nadat u uw bestelling hebt geplaatst, ontvangt u van ons een bevestigingsmail om te bevestigen dat uw bestellingen zijn ontvangen. Houd er echter rekening mee dat bestellingen alleen worden verzonden als uw betaling is goedgekeurd en het factuur- en leveringsadres is geverifieerd. Als alternatief kunt u de status van uw bestelling bekijken in “Mijn account” als u een geregistreerde gebruiker bent.

2. VERZENDING & BEZORGING

2.1 WANNEER WORDT MIJN BESTELLING VERWERKT?

Alle bestellingen worden binnen 24 uur verwerkt en verstuurd, met uitzondering van weekends en feestdagen.

2.2 HOE LANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN PAKKET ONTVANG?

Het standaard levertijd van de koerier is ongeveer 1 werkdagen vanaf het moment dat u uw bestelling plaatst. Dit is alleen van toepassing op alle leveringen die zijn geplaatst op werkdagen voor 16:00 uur. Voor alle internationale leveringen is de benodigde tijd afhankelijk van onze logistieke partners en hun partners.

2.3 HOE KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN?

Zodra de bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mailbevestiging met het trackingnummer. U kunt de leveringsstatus van uw bestellingen bekijken en volgen met onze lokale logistieke partner.

For International deliveries, you may track your orders here

2.4 WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

Verzending is GRATIS voor alle leveringen in Nederland via standaard koerier. Voor internationale zendingen kunt u uw artikel selecteren en doorgaan naar de kassa pagina, aangezien de kosten gebaseerd zijn op gewicht en volume. Bij het invoeren van uw leveringsgegevens, berekenen we automatisch de bezorgkosten op basis van uw opgegeven adres zonder dat u hoeft te betalen of te registreren.

2.5 KAN IK MIJN VERZENDADRES WIJZIGEN NADAT MIJN BESTELLING IS BEVESTIGD?

Helaas kunnen we uw bestellingen niet wijzigen nadat uw bestelling is bevestigd. Zorg er daarom voor dat u het juiste verzendadres opgeeft.

2.6 IK HEB EEN DEFECT ARTIKEL ONTVANGEN, WAT MOET IK DOEN?

Onze excuses als u een defect artikel van ons heeft ontvangen. Neem contact op met ons klantenservice team op info@prensesbedankjes.nl met een momentopname van het product en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

2.7 IK HEB EEN ONJUISTE ARTIKEL ONTVANGEN, WAT MOET IK DOEN?

Onze excuses voor het verzenden van het verkeerde item. Neem contact op met ons klantenservice team via info@prensesbedankjes.nl en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

2.8 IK HEB MIJN PAKKET NIET ONTVANGEN, WAT MOET IK DOEN?

Stuur een e-mail naar ons klantenservice team op info@prensesbedankjes.nl als u uw pakket na 5 werkdagen nog niet hebt ontvangen en wij zullen u hierbij helpen.

2.9 ZIJN ER EXTRA KOSTEN VOOR HERLEVRING?

Er zijn geen extra kosten voor herlevering.

2.10 IK HEB MIJN PAKKET NIET ONTVANGEN BINNEN DE VASTGESTELDE TIJD?

U kunt de status van uw pakket controleren via de link die u in uw email heeft ontvangen om erachter te komen waarom dit misschien is uitgesteld. Als alternatief kunt u ons een e-mail sturen op info@prensesbedankjes.nl en we zullen u verder helpen.